close

逛別人家的時候看到這個有趣的小測驗,看看我適合住哪裡??

You Belong in London

A little old fashioned, and a little modern.
A little traditional, and a little bit punk rock.
A unique woman like you needs a city that offers everything.
No wonder you and London will get along so well.



我從來沒想過我會適合住倫敦的啦,
因為倫敦感覺沒有好吃的東西我很不想住啦~
不過我是有點Old fashioned是沒錯~ 
這個測驗應該是只有世界幾個有名的大城市,
怎麼沒有台北或是首爾咧XD




arrow
arrow
    全站熱搜

    savon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()